Çağrı Merkezi Çözümleri

ÇAĞRI MERKEZİ ÇÖZÜMLERİ

Başakcell Telekom, çağrı merkezi kurmak isteyen kurumlara kuruluşlara profesyonel olarak alt yapı ve danışmanlık hizmeti vermektekdir.

Başakcell Telekom geliştirmeye devam ettiği crm ve erp yazılım sayesinde şirketlerin callcenter üzerinden yapmış olduğu işlemlerin analizlerini raporlarını daha kolay ve daha kısa zamanda almalarını sağlayan bir yazılım hizmeti ile kuruluşlara profesyonel anlamda hizmet vermektedir.

Callcenter sektörüne yönelik en önemli amacımız, çözüm ortaklarının üşterilerine sunacağı katma değerli iletişim çözümleri için alt yapıyı sağlamak, yeni ihtiyaçlar için çözüm üretmek bilgilendirmek ve teknoloji yatırımlarını en uygun callcenter çözümleri ile iş süreçlerine verimlilik kazandırmaktır.

Başakcell Telekom müşterilerine yaklaşımı ile müşterilerini; mevcut iletişim altyapısında desteklemek ve uygulama yatırımlarını korumalarına ve geliştirmelerine yardımcı olmaktadır.

Hedefimiz, her zaman iyi fikirlerdir. "doğru hizmet, doğru zaman " felsefesiyle çözüm ortağı ve müşterilerine fayda sağlamaktır.

Başakcell Telekom müşterilerine sunmuş olduğu özel callcenter yazılımı ile agent performans çizelgesi santral durumları personel raporlama, kargo takibi yapabilme, netsa yazılım kendi geliştirmiş olduğu yazılım sayesinde bütün entegrasyonları kendisi sağlamakta ve müşteri ihtiyaçlarına taleplerine göre yazılımını geliştirmeye devam etmektedir.

Başakcell Telekom, Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), Ses Kayıtları, Sınırsız çağrı alabilme ve Müşteri Temsilcilerine dağıtma otomatik arama, otomatik çağrı cevaplama sesli yanıt sistemi ile sipariş alabilme şikayet alabilme çağrı dağılımını sıralayabilme, hangi numaradan ne kadar çağrı almış ne kadar satış yapılmış kim hangi numaralara ne kadar görüşme yapmış daha bir çok konuda raporlama imkanı sunma.

Çağrı Merkezi Yazılımı Özellikleri:

  1. Limitsiz dahili kullanıcı oluşturabilme
  2. Operatörler için softphone, ip telefon veya analog telefon kullanım opsiyonları
  3. Operatörlerin evden çalışabilmesi
  4. Limitsiz süpervizör ekranı tanımlama
  5. istenen aralıklarda operatör raporlama
  6. Yetkili kullanıcıların uzak lokasyondan yönetim yapabilmesi
  7. Ses kayıtları tutabilme
  8. Anlık dinleme
  9. Sufle yapma
  10. ISDN, PSTN veya Sanal Numara üzerinden gelen çağrılarda IVR karşılama
  1. CTI entegrasyonlu Otomatik Arama (PredictiveDialing)
  2. Otomatik aramalarda takvim üzerinden tekrar aranma tarihi belirleyebilme
  3. Otomtik aramada sonuç ve not ekleyebilme
  4. CTI entegrasyonlu Sesli Arama (Smart Dialing)
  5. CRM
  1. ERP
  2. Anlık olarak yaklaşık 2500 çağrıyı tutabilme
  3. Elaman takibi yapabilme
  4. Finans takibi yapabilme
  5. Kargo takibi yapabilme
  6. Kuyruk raporlarını görme hangi numaraya ne işlem yapılmış (numara raporlama)
  7. Stok takibi yapabilme
  8. Toplu sms gönderimi

Müşterilerinize bir telefon kadar yakında olabilirsiniz.

call center icon 01 1

Çağrı kayıtları

call center icon 02 1

Arayan müşteri tanıma

call center icon 03 1

Wallboard

call center icon 04 1

Agent performans

call center icon 05 1

Mola takibi

call center icon 06 1

Supervisor ekranı

call center icon 07 1

Otomatik arama

call center icon 08 1

Ses kaydı

Başakcell’in avantajlı çağrı merkezi hizmetlerinden yararlanmak ve bilgi almak için!

HEMEN ABONE OLUN
single feature 02 1